IT GROUP

دانشگاه علمی کاربردی

IT GROUP

دانشگاه علمی کاربردی

آشنایی با چند سایت

       www.drawspace.com


www.instructables.com

www.clickmeter.com

 

 

       www.drawspace.com


سایت هنری می باشند که متشکل از جامعه بین المللی بیش از 320.000 علاقه مندان به طراحی ، هنرمندان حرفه ای ، مربیان هنر و نویسندگان کتاب هنر است. 
مشاهده ، دانلود ، به اشتراک گذاری ، ترجمه ، و توزیع مجدد تمام درس های رایگان است. با این حال ، حق را به همه درس ها و محتوای آنها متعلق به نویسندگان ، و  برای اهداف تجاری استفاده نمی شود. درس
Drawspace  تحت اجازه نامه غیر تجاری تقسیم مجوز یکسان منتشر شد.

 

Drawspac     برای همه    

سایتی بسیار ایده آل برای هنرمندان از تمام سطوح، مبتدی، متوسط و پیشرفته. مبتدی ها (بدون تجربه نقاشی) ممکن است بخواهند از سطح ابتدایی شروع کنند. آنها میتوانند طرح مورد نظرشان را انتخاب کرده و   توانایی های فنی خود را افزایش دهند. مهمتر از همه از آن لذت ببرند!

Drawspace برای آموزش دهندگان هنر

 صدها درس نقشه کشی حرفه ای رایگان  است که می تواند به راحتی توسط دانش آموزان خود دریافت شود (بدون وارد سایت شده یا ثبت نام الزامی است). شما به سادگی می توانید پروژه های خاص به دانش آموزان را به خود اختصاص ، یا دانلودکنید . برنامه درسی Drawspace است توسط مدارس ، کالج ها ، دانشگاه ها ، خانواده و مدرسه در منزل در سراسر جهان استفاده می شود ، و به طور کامل جایگزین بسیاری از کتاب های درسی در محیط های دانشگاهی می شود.

www.instructables.com

Instructables (سیاست حفظ حریم خصوصی) 

این سیاست را شرکت ("Instructables")  به احترام حریم خصوصی شما در مورد هر گونه جمع آوری اطلاعات است.

اگر شما سوالی در مورد دسترسی یا تصحیح داده های شخصی شما به این سایت مراجعه کنید.

کوکی ها

کوکی رشته ای از اطلاعات است که فروشگاه های وب سایت بر روی کامپیوتر بازدید کننده و   مرورگر بازدید کننده را فراهم می کند   Instructables با استفاده از کوکی ها برای کمک به  شناسایی و ردیابی بازدید کنندگان استفاده میشود.

 بازدیدکنندگان سایت 

Instructables جمع آوری غیر شخصی - اطلاعات شناسایی از مرتب کردن که بر اساس مرورگرهای وب و سرویس دهنده در دسترس  مانند نوع مرورگر ، اولویت زبان ، با اشاره سایت و تاریخ و زمان درخواست بازدید کننده است . 'هدف در جمع آوری اطلاعات شناسایی غیر شخصی است به درک بهتر نحوه استفاده بازدید کننده از وب سایت است.  

 

www.clickmeter.com

ClickMeter اجازه مبارزات انتخاباتی موثرتر بازاریابی آنلاین را به شما می دهد. این به شما اجازه می دهد که درک خود را از مطالب منتشر شده بیشتر کنید. 
با
ClickMeter یک "لینک ردیابی" را ایجاد می کنید که شما منتشر و بعد در اینترنت در مکان هایی مانند انجمن ها ، شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، خبرنامه ها ، پرداخت به ازای هر کلیک مبارزات انتخاباتی ، و یا هر منبع برای اندازه گیری شما می خواهد. 

هر بار کلیک بر روی این لینک کسی ردیابی  به صفحه مقصد میشود و شما تعریف شده هدایت می شوید. در طی این عملیات   تغییر مسیر  فوری و نامرئی به کاربر نهایی است.      

با ClickMeter شما می توانید تمام آمار خود را جمع آوری و نظارت بر تمام کلیک خود را در یک مکان بدون تغییر و یا اضافه کردن کد زیر را در سایت خودداشته باشید علاوه بر این ClickMeter نظارت و مبارزه با فعالیت های کلاهبرداری کلیک را به شما اجازه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد